13.4.2017

Part 30 - Comeback


Eli tässä vierähtänyt näköjään nelisen vuotta viime kerrasta kun tänne kirjoitellut!
Nyt ajattelin tehdä paluun ja alkaa tähän jakaa kauniita ajatuksiani elämästäni transnaisena jonka prosessi on nyt oikeastaan läpikäyty omalta osaltani kokonaan.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Mitä radikaalia tässä reilussa neljässä vuodessa tapahtunut? 

Noh olen kärsinyt pahan masennuksen josta olen toipunut tässä pikkuhiljaa ja pikkuhiljaa alkaa olemaan asiat parempaan päin! Tämän parissa mennyt joku reilu kolmevuotta tai jotain... ei voi haluta muistaa.
Lääkkeillä ja lääkärikäynneillä tuosta päästy parempaan ja ajan kanssa! kyllä se vie aikaa.. huhhuh..

Kurkku.jpg Laihis odottaa

Olen myös lihonnut huimasti viime kerrasta!


Sitten olen myös eronnut pitkäaikaisesta suhteestani ja nyt ollut vuoden varmaan sinkkuna tässä ja ajattelin pysyäkkin sinkkulinjalla ja keskittyä vain itseeni tässä :)

Lordi
Opettelin tekemään zombeja!
Olen myös päässyt tekemään unelma duuniani Lordin parissa joka pitää sisällään maskien vaatteiden ja lavasteiden tekemistä! Eurooppaa ja Jenkkejä tässä tullut siis kierrettyä! ^^



Nyt on tullut  myös yli viiden vuoden raja hormonien käytössä ylitettyä jota päätin sitten "juhlistaa" menemällä pariin leikkaukseen :D

Olen myös muuttamassa takaisin helsinkiin tässä joka on siisti juttu!
Valmistuin myös parturi-kampaajaksi ja opiskelin vielä hetken moottoripyörä mekaanikoksi joka sittemmin kariutui masennuksen myötä..


Mitäs leikkauksia olen sitten tehnyt?


Noh alkajaisiksi päätin päästä eroon Samista ja Terosta kun ne ovat nyt killuneet tarpeeksi pitkään omana haittana tuolla ja koen että niiden aika oli nyt koittanut viimein lähteä viimeiselle matkalleen!
Eikä siinä vielä kaikki! Kun hain tähän kivesten poistoon sain nopean tilaajan etuna vielä kireän esinahan poiston!

Itse leikkaus meni nukutuksessa kun tuli vähän ekstraa tohon leikkaukseen ja mä myös halusin sen nukutuksessa :D
Leikkaus sujui ihan hyvin ja ai saatana ihan oikeasti :D
Kun siitä heräili ja alko tuntemaan taas paikkojaan niin hitto ne ihan varmasti vaan fudas mua haaroihin siellä leikkaus salissa jollakin hiton teräskärki maihareilla!
ET sellanen oli mun jälki fiilis että pojat ja tytöt siitä vaaan miettimään miltä se saattaa tuntua...
Jomotus alavatsassa kesti pari päivää :D
Sit myös tuli aika huono olo tosta anestesiasta et oli aika huono ja kipeä olo ton leikkauksen jälkeen ja olinkin sit yötä sairaalassa kun oli senverta huono olo ja kipeetä...
Siemenjohtimien päät olivat ne kipeimmät tässä leikkauksessa itellä ja olivat kipeät sen koko kaksi viikkoa kunnes sitten menin seuraavaan leikkaukseeni.. :D





Mä myös kävin ottamassa ihanan vihatut ja ihannoidut silarit :D
Teemana oli laittaa niin paljon kuin mahtuu ja toivoa että se näyttäisi luonnolliselta!
et silari kooksi mietittiin esi käynnillä tampereella jotain 450cc - 600ccn välistä joista päädyttiin sitten tuohon 500cc 
Eli puoli litraa per tissi!
Päätettiin laittaa rintalihaksen päälle, mutta lihaskalvon alle, koska harrastan painia ja haluan pystyä käyttämään rintalihaksiani vielä tulevaisuudessa!
Päädyttiin pyöreisiin implantteihin vaikka olin aluksi hyvin paljon tuota muotoa vastaan! Lääkäri sai puhuttua mut ymppäri kun kertoi että silloin ei voi vahingossa käydä sitä että implantti pyörähtäisi ympäri!
Hitto sehän ois tosi toden näköistä jos olisi anatomisen implantin valinnut ja sitten saisi jonkun potkun siihen ja sit oltaisiinkin menossa uuteen leikkaukseen jos ois kääntynyt ympäri...
Joten päädyttiin pyöreään implanttiin :) Ja siinä samalla todettiin että eiköhän ne nyt kuitenkin tule silikoneilta näyttämään niin aika pieni ero olisi ollut näiden kahden implanttimallin välillä! :D

Sitten tosiaan itse leikkauspäivänä ai saaakeli kun mua jännitti! Hitto ei oo ikinä jännittänyt mikään näin paljon kun menin yksin tampereen TAYSiin! Hitto sitä jännitystä ois voinut leikata veitsellä :D
Ei mikään oo jännittänyt näin paljoa! piste :D

Siinä sit kun olin ilmottautunut ja saanut vaihettua sairaala vaatteet niskaan pääsinkin taistelemaan lävistyksiäni irti...

Jännänä juttuna huomasin että sain vantaalla pitää leikkauksessani suurimman osan koruistani kun sanoin, etten saa niitä irti ja en myöskään halunnut ottaa niitä pois umpeen menemisen pelossa!
Mutta tampereella.. oli ehdoton EI linjaus vaikka kuinka koitin taistella tätä vastaan niin se meni siihen pisteeseen että meinasivat perua aikani :DDD
Joten hävisin ja tyydyin ottamaan korujani pois :D
Noh sitten kahdenkymmenen minuutin päästä kun olin saanut vaikeimmatkin korut pois pihdeillä niin sainkin esilääkitystä ja se potki aika nopeasti päähän!
olisiko kello ollut aamu kahdeksan tai jotain kun sain lääkkeen ja leikkaus saliin sitten puoli yhdeksäksi!

Olipa taas surrealistinen olo kun olin leikkaus salissa! Olo oli kuin elokuvissa :DD
Kanyyliä ei meinattu niin millään saada paikalleen.. Meni viidennellä kerralla vasta paikalleen! Ja voin kertoa että on kipeetä touhua kun ei meinaa mennä paikalleen!

Sit kipeet nukutus aineet sisään ja Pim!

Herätäänkin heräämöstä :D

hurahti muutama tunti todella nopeasti!
Öööh kipua ei aluksi ollut, että lähti siitä nousuun kun laittelin koruja takaisin, meni siinäkin joku kaksikymmentä minuuttia taas ja hitto meinas olla kolme uusinta reikää jo ummessa! UYh piti vaan rohkeesti painaa korut läpi....
Mut sit kun alko siitä selviimään niin kivutkin alko nousemaan mut niitä sai lisää nappia painamalla!
Sit tulikin jo ruoka ja ai että oli nälkä!
En kerennyt ottaa kuin pienen haukkauksen leivästä ja ai hitto kun tuli huono olo!
Kylmän hiki vaan pukkas päälle ja no todella heikko ja oksettava olo.... Sain sit jotain pahoinvointi lääkettä ja pääsin tippaan niin helpotti, ei kauheesti tullut syötyä siitä ruuasta..
Illemmalla sit onnistu paremmin mut silti tuli huono olo kun piti pissillä käydä!
Yöksi sinnekkin tuli jäätyä vaikka jos oisin ollut hyvä vointinen niin päässyt samana päivänä jo kotiin!

En ymmärrä ihmisiä jotka ovat pystyneet menemään tissileikkauksiensa jälkeen shoppailemaan samana päivänä tai jotain mitä tullut luettua internetistä! Hitto itellä oli kyl tosi huono olo...

Seuraavana päivänä sit suihkuun! Pääs itekkin näkemään tissit ekaa kertaa, oli aikaisemmin lääkäri käynyt vaan kattoo että kaikki kunnossa. ei siinä ite niitä kerennyt näkemään :D
Olihan se aika hiton kipeetä nousta sinne suihkuun mut teki se kyl ihan hyvää ja pesin mä hiuksetkin, et sen verta hyvät kipulääkket oli!
Ja olin yllättynyt kuinka kivoilta tissit näyttivät heti leikkauksen jälkeen! Ei ollut jäätävät lollot vaikka sitä aluksi vähän pelkäsin! onhan ne isommat kuin vanhat, mutta tosi sopivan kokoset mun kroppaan nähden!


ja sit ne oikeestaan haluskin mut pois sieltä :DD
Et kyl mä siel hetken vielä käppäilin ja olin ja katoin että olo pysyisi tasaisena ennen kuin uskaltaisin lähteä sieltä!

Kun sit kotiuduin ja kaupassa kävin kaverien kanssa niin ei helvetti kun oli rankka kauppa reissu!!! Mä en tehnyt muuta kuin otin yhen limupullon kaverien koriin ja olin ihan kuollut :DD Huhhuh ikinä ollut noin rankkaa kauppa reissua...
Ja miksi olin kaupassa heti leikkauksen jälkeen? eikö pitäisi vain levätä?
Ne käski sairaalassa mun alkaa liikkumaan ja kävelemään etten ihan jäykisty ja saisin veren kiertämään ja turvotukset laskemaan nopeemmin! Painottivat myös että pitäis pitää kunnon ryhtiä yllä ettei tulis niin jumeja ja kaikkea!

Nyt tästä on reilu viikko leikkauksesta ja noh ihan hyvin paranee!
Olen röyhkeästi nukkunut kyljeltäni heti kun se ei vain sattunut, koska selkä hajoaa kun nukkuu vaan selällään! Ei ne kieltäneet erikseen kyljeltään nukkumista multa niin..  :) halaillut vaan isoa tyynyä että saanut tukea tisseille :)

Kokeilin käydä kaupassa yksinäni ja se oli virhe.. En näkäjään saa sit nostella mitään.. Kyllä mä sen tiesinkin mut olihan sitä pakko käydä hakemassa limua ja ruokaa! Mut joo Tissit kipeyty tosta :( nyt jo parempi!
Lääkäri sanoi että olisin viiden viikon päästä täysin toiminta kuntoinen ja saisin repiä ja riehua taaas, mutta mä en ihan luota tähän mielipiteeseen :D
et ajattelin ottaa rauhallisesti ja varsinkin ton painin kannalta, et pitänee pitää vähän taukoa siitä ennen kuin uskaltaa riskeerata tissejä siellä! Onneksi toi ei ole kuin tosi riski altis laji :DD

Ennen ja just jälkeen kuvat!



Nimi: Jessica L.
Paikkakunta: Helsinki
Ikä 27
Paino: 97kg 
Pituus: 182 ilman painikenkiä

Rinnan ympäryksen ja kuppikoon mittailen kuhan tissit asettuvat tässä :)
kuppikoko oli öbaut 80-85 B mistä lähin sit ottaa täytettä tisseihin, et kyllä ne hormoneilla aikalailla kasvo kuitenkin!

100kiloa rakkautta
Parhaimmillani painoin 100kiloa ja sen yli ei ole menty!
Masennus on aika kova lihottamaan :/
Mutta tässä olisi tarkoitus alkaa kiinteyttämään ja treenaamaan kunnolla kun on tää masennus selätetty kokonaan ja sitten toivuttu tissileikkauksista !
Kauhea polte olisi salille, mut odottelen nyt sen vielä kolme viikkoa jonka jälkeen saan aloittaa hikiliikunnan niin meen vähän alottelee salille sit :)











Bonus materiaali


Musta myös tehtiin pieni dokkari tuossa olisiko alle vuosi sitten! Kiva opiskelia ryhmä halus tehä dokkarin musta ja tollasen he saivat kasaan!

https://www.youtube.com/watch?v=BoDnJCrv_SQ







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti